1 kwietnia 2018

Disclaimer - czyli tytułem wyjaśnienia.

Żeby mi tu potem nie było - wszystko co wysmaruje na tym blogu to są moje opinie. Opinie są trochę tak jak dupy - każdy ma prawo do swojej. Często piszę coś z pamięci i nie zawsze mam czas/ochotę sprawdzać wszystko ponownie w odpowiednich źródłach, dlatego też wszystko co tutaj wypisuję, a co nie ma podanego źródła jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem (choćby forma wypowiedzi wskazywała, iż jest to fakt).
Przykłady:
1. Gdybym napisał, że: "Jarosław Kaczyński to osobnik bez czci i wiary, który w sposób cyniczny i makiaweliczny wykorzystuje Państwo Polskie i swoją armię miernych, ale wiernych partyjnych podnóżków" - to jest to tylko i wyłącznie moja własna opinia.
2. Gdybym napisał, że: "Jarosław Kaczyński powie wszystko, żeby tylko wygrać wybory. Np. 2010 zabiegając o głosy wyborców SLD obiecywał zrezygnować z używania określenia "postkomuniści", a jakoś nie przeszkadzało mu to jakiś czas później użyć go ponownie." Mamy tutaj już do czynienia z faktami i ich interpretacją. Jak widać w drugim wypadku fragmenty tekstu prowadzą do odpowiednich źródeł.

Wyjątkiem od tej reguły są oczywiście moje osobiste wspomnienia, do których siłą rzeczy źródłem jest moja pamięć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Obrażać też trzeba umieć!”

W zasadzie ten jeden cytat wystarczyłby za cały wpis. Nie wiem, czy w tym ukopanym kraju uchował się jeszcze ktokolwiek powyżej 25 roku życi...